Vlasta Konečný "Vlastik"

05.12.2010 19:21

Ahoj Vlasto, jaké máš plány s tvým novým týmem Dragons Extasy?

No jednoznačně postoupit do první ligy. A vyhrávat. Zatím si držíme tu neporazitelnost, tak doufám, že nám to co nejdéle vydrží.

 

Jak se ti chytá? Začínal jsi s hokejem, jaký je rozdíl mezi florbalem a hokejem?

Rozdíl je ten, že výstroj ve florbale je o něco menší než ta hokejová. Ve florbale mi nejvíc chybí hokejka a brusle.

 

 Jsi asi jediný gólman, který při florbale stojí, má to nějaké výhody?

Klasický florbalový styl se mi nelíbí, a proto to mám jako takový substitut hokeje.

 

Pokud postoupíte do první ligy, zůstaneš v týmu? (Slyšeli jsme, že se ti líbí město Hradec KrálovéJ).

Plánuju zůstat v Mladé Boleslavi a pokračovat s Dragonama.

 

Jak se ti líbí v novém týmu? Cítíš jejich podporu?

Nejlepší tým v jakém jsem kdy hrál. Jejich podpora je famózní. Jsem rád, že mám takový tým, jako jsou kluci. Vynikající tým!

 

Za 10 zápasů jsi dostal 55 gólů, to je 5,5 gólu na zápas. Suverénně nejlepší průměr v lize. Čím to je?

No ... vynikající obranou a je to také tím, že máme dva nejlepší střelce v lize, takže to i díky nim. I když já bych se chtěl taky zlepšit.

 

V začátku jsi dostával většinu gólů mezi nohy, minule jsi to zlepšil. Soustředíš se na to?

Soustředím. Výrazně! Vím, že mi to kluci hodně vyčítají a proto se snažím tu mezírku mezi nohama chránit. Víc na to prostě myslím.

 

Posloucháš zvuk ze střídačky od fanouškovského kotle? Fandí ti přítelkyně?

Poslouchám zvuk a v dnešním zápase mě úplně dostal. Nic takového jsem zatím nepociťoval a děkuju fanouškům za podporu. Dodává mi to na jistotě. A přítelkyně mi fandí.

 

Máš nejlíp sladěnou výstroj v lize. Pomáhal ti někdo s výběrem? Kdes jí koupil?

Koupil jsem jí v Brně a s výběrem mi pomáhala sestra, která má ten nejlepší cit na módu.

 

Tým změní barvu dresů na modrou. Uvažoval si o novém týmovém logu na tvojí masku?

Plánoval jsem to. V nejbližší době se na ní určitě logo objeví.

 

Máš nějaký brankářský vzor? Chtěl jsi být vždycky gólman?

Gólmanem jsem chtěl být vždycky. Brankářských vzorů mám víc, ale moje srdcové záležitost je Vlastimil Lakosil a Roman Málek.

 

Jaký byl dnešní zápas proti Vašim největším rivalům v druhé lize NO-RULES Sobotka?

Nejlepší zápas, který jsem kdy hrál. Tým mě neustále podporoval a hecoval a samozřejmě fanouškové taky. Na tento zápas budu ještě dlouho vzpomínat.