Martin Záveský - Marťas

01.03.2011 20:56

V dnešním prvním zápase proti Pumě jsi si „vylosoval“ netradiční postavení do hry. Nastoupil jsi do branky jako gólman. Dostal jsi výstroj a rady od Máši. Pověz nám, jak se ti chytalo? Chtěl by sis to zopakovat?

Tak jak mohli všichni vidět, rozený gólman nejsem. Ale i tak jsem si to užil a myslím, že to byla zajímavá zkušenost. Pokud to bude nutné, tak do branky klidně nastoupím znova. Ale asi tu máme lepší volby.

 

Co ti jako první proběhlo v hlavě, když jsi zjistil, že Vlasta ani Mára do branky nenastoupí?

Že to je v háji  :D

 

Podle mne jsi, jako „nováček“ chytal dobře. Rozdíl ve skóre nebyl až zas tak hrozný, a tým vyhrál sedmi gólovým rozdílem - 19:12. Jak bys zhodnotil zápas z pohledu gólmana?

Z toho, co si pamatuju, tak jsem jenom ze začátku prosil spoluhráče, ať na mě moc střel nepouštějí. Potom jsem toho ale trochu litoval, ale popravdě, moc jsem toho nechytil. Takže určitě mi to kluci hodně ulehčili, protože se opravdu snažili.

 

V druhém zápase proti Benbru tě v brance vystřídal Dave. Sdělil jsi mu nějaké rady před zápasem? (samozřejmě z pohledu gólmana :-))

Jenom ať si dá pozor, že ten míček lítá fakt rychle. :)

 

Jak jsem se zmínila, v druhém zápase už jsi nastoupil v poli. Hráli jste proti Benbru, druhému týmu vaší skupiny. Vždy je to těžký soupeř, ale dnes se jim dařilo dobře. Dlouho s Vámi drželi krok. V čem jste chybovali a v čem naopak vynikali?

Určitě jsme chybovali v tom, že jsme měli problém uhlídat jejich nejlepšího hráče. Jinak si ale myslím, že to byl pohodový zápas, na který se dobře koukalo. Rozhodně z naší strany byl plný pěkných kombinací. A musím samozřejmě pochválit Davida, který se v bráně ukázal jako velice perspektivní hráč. :)

 

Výhrou 21:11 jste potvrdili vaší skvělou formu a také suverénně první místo v tabulce. Teď Vás čeká play off, ve kterém se utkáte s týmem Notor Band Klášter. S tímto týmem jste loni prohráli na nájezdy v play off. Všichni doufáme, že se to nebude opakovat. Jak se Notorům dařilo letos? Máme na to, je porazit?

Určitě máme na to, se přes ně dostat dál. Situace v obou týmech se dost změnila. Jim především odešel Máša, což si myslím, že je nejlepší gólman v lize. A i když nám schází Kumstik, tak jsem si jistý, že naše šance jsou veliké. Rozhodně jsme se z loňska poučili.

 

Má tým šanci vyhrát ligu a postoupit do první ligy? Jak to vidíš ty?

Bylo by špatné, kdybych si to nemyslel. Jak jsme prokázali během soutěže i o turnajích, náš tým má sílu se dostat do první ligy.

 

Loni, jsi podle svých slov, ztratil formu v Keně. Nedopadneš letos o play off stejně?

Tak to nejsou moje slova :D, ale doufám, že letos se to nestane. Jsem zase o rok dál a mám více zkušeností. Také mám lepší…nářadí J

 

Ze začátku sezóny jsi hrál v druhý lajně. Teď po zranění Kumstika hraješ v první. Změnil se pro tebe nějak styl hry?

Myslím, že ano. V druhé lajně je styl přece jenom jiný, tam jsem se snažil spíš tvořit hru. Zato v první člověk využívá schopností Kamila a pak jenom proměnit to, co on nabídne. To je veliký rozdíl. A s Honzikem si rozhodně rozumíme :)

 

Koupil sis novou hokejku. Je lepší nebo horší než tvoje dosavadní?

Je to nejlepší hokejka s jakou jsem zatím hrál. Nevím, jestli to je tou délkou, nebo jejími vlastnostmi, ale moc se mi líbí.

 

Teď se přesuneme k fanouškovské části. J Vaše zápasy každý hrací den podporuje fanklub složený s přítelkyní hráčů. Podporuje i tebe přítelkyně?  Objeví se někdy na zápase?

Tak podpora může vypadat různě, rozhodně ale plánuji, že přítelkyni na nejbližší zápasy přivedu :)

 

Přeji mnoho úspěchů v play off a děkuji za rozhovor.

Taky děkuju.