Marek Nurek - Ace

06.03.2011 19:37

 
Před rokem jsi založil tým Dragons Extasy. Když jsi ho zakládal, co jsi od něj čekal?
Myslel sis někdy, že budete tak silní jako teď?

Byla to úžasná řetězová reakce! Na "píívu" jsem to řekl Davidovi, že chci vlastní tým. Hned se přidali Ryan s Marťasem, pak Kumst, Honzik a Břicho s Vlastou. Neuvěřitelně to začalo šlapat a to předčilo mé prvotní očekávání.

Přestoupil jsi z týmu FBC Lightnings. Proč jsi z něj odešel?
Já jsem se s "Bleskama" trápil jak herně tak i mimo hřiště.
Přestávál mě florbal bavit, to byl 1. impulz k odchodu. Dorazil to způsob naší přípravy na zápasy, sešli jsme se buď v hospodě nebo rovnou na zápase.

V čem vidíš největší rozdíly mezi Lightnings a Dragony?
Největším rozdílem jsou určitě dresy. Máme opravdu -hodobóžový- převleky. Dalším rozdílem je zodpovědný přístup, týmová pohoda a "NAŠI FANS"! Ti jsou neskutečným motivátorem a hnací silou pro kádr.

Jako tým máte pravidelně tréninky. Trénujete herní situace nebo si chodíte jen tak zahrát?
V poslední době prý tréninky nestíháš a dokonce jsi minule
jen tak tak doběhl na první zápas. Jsi lépe připraven na zápas když trénuješ
nebo trénink není potřeba?

Ještě se na tréninku nevyklubal způsob jeho vedení, takže 3/4 tréninku patří hraní. Tréninky nestíhám, protože musím víkendy věnovat i práci, ale zavedl jsem inteligentní -Time management-, takže zvýším svou účast, která byla doteď ostudná. Zápas jsem nestihl, protože mě přemohl alkohol. Opravdu jsem se styděl, když jsem dorazil. Příště vemu květiny a basu piv :D... žádný příště už ale nebude! A co se týče přípravy. Ta může být perfektní, ale když Vám ten zápas nesedne, tak se i přesto všechno sere.

Teď jste se dostali do play off. Jaká je nálada v týmu před play off?
Myslím, že to tolik neprožíváme a to je jedině dobře. Budeme chtít hrát v klidu jako v základní části. To nás podrží v dobré formě a je zbytečné se ztresovat vážností play off. Dotáhme to do úspěšného konce a hurá na oslavy.

Opět po roce jste se v play off sešli s týmem Notor Band Klášter. V loni jste po smolných nájezdech prohráli a soutěž pro Vás skončila. Ovšem letos jste si celou sezónu vedli bravurně, téměř bez zaváhání.
Fanoušci od Vás čekali v tomto prvním zápase výhru. Jak bys tento dnešní zápas popsal?

Notorům jsme už od prvních minut chtěli "nandat čočku" a to se povedlo. Tenhle zápas ale tahala první lajna, v druhé to vrzalo. Musíme se vzchopit, jinak nebudeme dostávat tolik herního prostoru , že jo kluci ?! Byla to jinak hezká gólová šou a spousta tleskuchtivých akcí.

Jak myslíš, že vypadají vaše šance v play off? Dostanete se do první ligy?
RAFL ve webovém článku, kde sumíroval průběh sezóny druhé ligy, označil Dragons Extasy za papírového favorita. S tímhle naprosto souhlasím. Celou sezónu 2010/11 nám to šlapalo a nevidím důvod, proč by hrozilo zaklopýtnutí. Baráž bude ovšem setkání s týmy, se kterými si během ligy nezahrajeme, takže z toho mám trochu respekt. Myslím, že si mohu bez ostychu zařvat: Těšíme se PRVNÍ ligo !!!!!!!!!!