Kamil Bříška - Břicho

13.03.2011 21:29

 

Dnes jste odehráli druhý zápas čtvrtfinále proti Notor Band Klášter. Výhra vás posunula do dalších bojů o postup do první ligy. Zápasy s tímto spoluhráčem jsou vždy hodně vyhrocené, alespoň z pohledu diváka. Jaká je atmosféra na hřišti?
Určitě jsem rád, že jsme postoupili hned po prvních dvou zápasech. Byla to pro nás povinnost. Dnešní zápas nevyšel podle mých představ. Notoři hráli jak sedláci, zápas byl plný faulu a nepřesností. A pokud jde o atmosferu na hřišti, myslím, že byla dost vyhecovaná až nepřátelská.


Jak vidíš další zápasy v play-off a popřípadě v baráži?
Letošní play off a baráž projdeme bez jediné prohry. To je můj osobní názor.


Myslíš, že je reálné dostat se do první ligy? Jak si myslíš, že v ní Dragoni obstojí? Koho tipuješ na druhého postupujícího?
Kdybych tomu nevěřil tak to nehraju. Věřím že postoupíme protože, celou sezonu předvádíme krásnej florbal. Chceme všichni vyhrávat a naši fanoušci nás ženou dopředu. Jako dalšího postupujícího bych tipoval Gladiatory.

 

Jak neseš to, že Kumstik chybí a ještě dlouho bude? Je to citelná ztráta?
Pro mě to je neuvěřitelná ztráta. Hráli jsme spolu hokej, pak hokejbal (který stále hrajem) a teď nás neuvěřitelně chytil florbal. Když hraju s Kumstikem nic neřeším, je to jako kdybych hrál s vlastním dvojčetem. Naš herní styl je naprosto stejnej a máme i stejnej náboj do zápasů.


Při absenci Kumstika hraješ s Martasem a Honzikem, jak se ti snima hraje?
Tak s Marťasem už jsem hrál loni a šlo nám to. Pak po "ztrátě formy" hrál v druhý a teď bych řekl, že se dostává zase do své vrcholné formy. S Honzikem jsem si začal rozumět v osobním životě, a proto jsem chtěl, aby nám to šlo i na hřišti. Ze začátku jsme se dost hledali a bylo to křečovitý. Všechno se změnilo, když jsme spolu začali hrát Harcovku a chodit trénovat ve čtvrtek. Myslím, že v play off
vyladíme ještě pár drobností a naše trojka bude neuvěřitelně šlapat.


Říká se, že Dragons jsou tým o jednom, dvou hráčích… Co si o tom myslíš, ty, jako nejlepší střelec ligy?
Kdo to říká? Dragons není tým o jednom ani dvouch hráčích. Myslím, že máme perfektně postavený tým. At už jde o střelce, dříče nebo obránce. Každý hráč má týmu co dát. Jinou otázkou je, jak se pak postavíme k jednotlivým zápasům a tréninkům. Tady máme určitě co zlepšovat jako jednotlivci, ale i jako tým.


Těší tě, že dáváš tolik gólů? Nestává se to už „okoukaným“ zvykem? 
Já jsem čistokrevnej střelec. Jak vidím šanci chci dát gol a na tom se nikdy nic nezmění. Někomu může připadat, že dost soluju, ale je to jen o tom, že chci pořád dávat goly.


Pokud postoupíte do první ligy, myslíš, že budeš i nadále králem střelců?
Až postoupíme do první ligy, mužem se o tom bavit. Ted mě zajímá pouze play-off.

 

A teď k nájezdům, vypadá to, že jsou pro tebe trochu zakleté…
Jo to je pravda. Na hokeji to byla moje nejoblíbenější disciplína. Na florbale přímo v zápase taky proměním, když se dostanu sám před bránu, ale jakmile příjde nájezd, kde se nemůžu vrátit, mám najednou blok. Buď udělám úplnou blbost nebo mi ujede míček. Musím na tom nějak zapracovat. Obdivuju Marťase, kterej je naprosto klidnej a do poslední chvíle čeka co udělá brankař.


Proslýchá se, že jsi se nedávno zbavil kvalitní hokejky a teď toho lituješ. Je to pravda? Jak jsi spokojený se svojí novou hokejkou?
To je pouze bulvární hlod. Zbavil jsem se Unihocky, protože jsem si s ní nerozuměl jako se Salmingou. Mám zažitej z hokeje jinej druh hole. To splňuje konkretně čepel Cyper. Ted hraju s nasadou kickzone a myslím, že to je moc povedená násada.


Nedá se nevšimnout, že býváš čím dál tím častěji vylučovaný. Čím bys řekl, že to je?
Já bych řekl, že to je spíš naopak. Když jsem začal s florbalem, hrál jsem to jak hokej, takže jsem byl dost vylučován za hru tělem nebo za to, že jsem neznal pravidla. Teď bych řekl, že si dávám větší pozor na fauly. No pokud jde o řeči na rozhodčí, protihráče nebo i spoluhráče, tam bývám trošku sprostčí a občas nějaká dvojka příjde :)


Florbal je sport, který chytí a nepustí. U tebe se to asi stalo také, jaké vlastně byly tvoje florbalové začátky?
Liší se florbal hodně od hokeje, který si hrál několik let?
Na florbal mě dotáhnul Kumstik. Bylo to v době, když jsem ještě hrál hokej a moc se mi do toho nechtělo. Říkal jsem, že to je sport pro holky. Pak jsem ale přišel na vánoční turnaj a tam se mi to natolik zalíbilo, že jsem začal hrát. Teď se těším na každej zápas nebo trénink. Florbal je opravdu sport, kterej chytí a nepustí. Pokud jde o rozdíl mezi hokejem a florbalem je určitě obrovskej. Florbal je dost o vyčkávání nebo zbytečnej nahrávkách, který nic neřešej. Hokej je rychlost, chytrost a síla. Určitě i pro diváky je to atraktivnější podívaná.


Letos se, samozřejmě včetně hráčů, lepší i „tým“ FANS. Na zápasech hraje hudba a přítelkyně hráčů fandí i s trubkami. Je podpora fanoušků při zápase důležitá? Vnímáš vše, co křičí a troubí?
Náš Fan klub je neuvěřitelnej. Já osobně mám rád, když mi někdo fandí a sleduje mě. Jsem pod tlakem a chci se víc ukazat.
Hudba při zápase to je zase originalita, kterou máme v lize pouze my. Trubky a pokřikování samozřejmě vnímám :D


Při utkání fandí i tvůj brácha. Dokonce mu říkáte trenér, neboť on vám neustále při zápasech říká nějaké herní taktiky. Vnímáš i jeho trenérské rady? ?
Jo Mates je skvělej. Když nám radí všichni ho poslouchaj a snažej se plnit jeho úkoly. Je to trenér, kterej umí tým vyhecovat hecíř,
když se nedaří nebo fanoušci malo fanděj vyhecuje mužstvo i tribuny na neuvěřitelnou atmosféru.
Při prvním utkání play-off prorazil buben což mluví samo za sebe.