Daniel Macou - Máca

04.05.2013 09:28

1) Vloni nejlepší střelec 3.ligy – celkem 93 vstřelených gólů a zároveň postup do 2.ligy. Parádní sezóna. Od druhé poloviny sezony hájíš barvy Dragons Extasy. Co tě vedlo k přestupu do Dragons Extasy?

Hrával jsem na vysoké úrovni 2.juniorskou ligu za FBK Jičín , kde jsem byl nejproduktivnějším hráčem. Díky studiím na vysoké škole, jsem přestal mít možnost hrát tuto ligu a tak jsem se chtěl aspoň "udržovat". Rafl jsem začal v druhé lize, za Tým NO-RULES Sobotka, kde jsem patřil k nejlepším střelcům, bohužel jsem se s týmem nepohodl a půl sezony jsem stál, protože mi tento "TEAM" nebyl schopen dát registračku k přestupu. Přestoupil jsem tedy do největšího rivalského týmu. A tím byl FBK Dolní Bousov. Tento tým fungoval skvěle, i když byli občas neshody při zápase. Já chtěl však hrát co nejvýše. S klukama s DB jsme postoupili hladce do 2.ligy a do první pauzy jsme nepoznali prohru. Ale vše bylo strašně zdlouhavé a hrací úroveň rozhodně na nižší úrovni. Již dřív mě oslovil jeden "panáček" alias "Břicho", který měl velký ohlas v lize, neb právě on válcoval týmy, troufám si říci, i patnácti góly za zápas, jestli bych s nimi nechtěl jezdit na turnaje. Seznámil jsem se s ostatními a jako "bažant" jsem se chtěl do týmu sám více angažovat. A myslím, že bylo víc než od první chvíle jasné, že sem povede i další moje cesta. Welcome maaca in Dragons Extasy!

 

2) Jaké jsi měl očekávání a splnily se ti? Jaká je tvá pozice v týmu?

Do tohoto týmu jsem nešel jen díky herní úrovni, ale díky kolektivu, který je základem úspěchu celého týmu. Nejen já, ale i Tým jsme chtěli vyhrát první ligu. To bylo částečně i mým cílem, zasloužit se o prvenstvní 1.ligy.

 

3) Jako vítěz nejlepšího střelce 3.ligy máš v týmu velkou konkurenci. Vítěze 2.ligy a letošního vítěze 1.ligy. Jak se pereš s konkurencí v týmu?

Nerozděluji hráče , kteří jsou pro mě konkurencí, či já pro ně. Jsme tým a úspěch této ligy rozhodně nestojí na jednom či dvou hráčích. Jsme celek a tak i bojujeme.

 

4) V týmu jsi převzal roli „bažanta“. Máš respekt ze starších hráčů?

To, že jsem právě zmiňovaným "bažantem" mě nutí posouvat své hranice výkonosti výš a výš, abych předčil i starší a mnohem zkušenější hráče.
Respekt v týmu samozřejmě musí být a musím tolerovat kohokoliv staršího v týmu jsem přeci jenom nováčkem a tak si nehodlám nějak vyskakovat. Každopádně můj respekt si zaslouží naše Fanynky,kteří s námi bojují každý zápas!

 

5) Děláš kromě florbalu ještě nějaký jiný sport? Slyšela jsem, že jsi dřívě hodně posiloval.

Florbal je aktuálně sport kterým žiju. Nehraji ho závratně dlouho, ale je to něco, čím se bavím a žiju.
Co se nějakého lehkého posilování týče, má to své kouzlo ale i příběh, jak to všechno začalo. Na to bohužel ani řádky nestačí. Zkusil jsem jednoduše něco, co mi pomohlo zhubnout, dříve jsem byl silně obézní. Začal jsem žít zdravý životní styl a v tom mě chytlo právě kouzlo posilování. Člověk to musí prožít, aby pochopil. Musí cvičit od srdce, ne z donucení, jinač se úspěchu nedočká.

 

6) Na dresu máš číslo „69“. Má pro tebe toto číslo nějaký význam?

Číslo 69 má pro mě určitě velký význam, nedívám se na to jestli nosím na zádech číslo nějakého významného hokejisty, či jiného sportovce. Toto číslo mám spojeno se dvěma životními situacemi. Prvně je to ročník narození mého otce a dále se říká, že správná žena umí 70 věcí . Vařit a 69. Já jsem 69!

 

7) Prohráli jsme klíčová utkání s Pixbem a skončili jsme celkově třetí. Co se stalo, že jste semifinále s Pixbem nezvládli?

Do semifinále jsme dostali velice zkušeného soupeře, avšak bych řekl, že jsme byli LEPŠÍ. V prvním zápase jsme zjistili, jak je Pixbo silný soupeř a podlehli jsme jim o dva góly. Je škoda, že se v tento zápas neprosadil nejlepší střelec, i v tom bych viděl kapku úspěchu prvního zápasu.
Ve druhém utkání jsme našli recept na "zdržovací" hru Pixba a po velkých nervech v závěru jsem jim oplatili porážku z prvního zápasu.
Do třetího zápasu jsme nastupovali s chutí, každopádně tady přišel zlom a dále bych to nerozepisoval. Dragons Extasy ukázali svou sílu a roli favorita. Troufale řeknu, že to takhle ale vedení rozhodně nechtělo!!! A proti upjatému rozhodčí/vedení, byl náš tým malými pány.

 

8) S jakým typem hráče se ti na hřišti nejlépe spolupracuje?

Nevím, zdali jsem otázku dobře pochopil, ale otázka nebyla konstruovaná tímto stylem ...*s jakým hráčem v týmu ,se mi nejlépe hraje*...na to ale odpovím. Nejlépe se mi hraje s "Kumstíkem" on je totiž tím, kdo mi připraví goooolovou "TUTOVKU" téměř pokaždé, má skvělý přehled ve hře a ví, že se do těchto golovek tlačím a on mi to vždy s přehledem naservíruje.
Tím bych ale nechtěl přehlédnout našeho "BŘICHA", se kterým si na hřišti taky velice dobře rozumím, v tomto případě mu však já připravuju nějakou gooolovku.


9) Máš nějaký florbalový nebo i jiný sportovní vzor?

Bohužel nejsem tip hráče, který by se snažil někoho napodobovat, hraju tak, jak nejlíp umím. Hraju za Mácu!

 

10) A nakonec, jaký je tvůj florbalý sen, popřípadě, co by jsi chtěl ve florbale dokázat?

Ve florbale jsem měl jeden velký sen od minulého roku, ten se bohužel v letošním roce rozpadl. Chtěl jsem nastoupit do extraligového týmu SSK Future! Je tam skvělý kolektiv se všema klukama se moc dobře znám a hraji s nimi vysokoškolský florbal "Univerzita Open", kde se právě setkává proti sobě hodně extraligových hráčů. Tento tým se však díky vedení rozpadl a za SSK Future nastupuje Sparta. Bohužel to nebude stejný tým, budou zde jiní hráči, jiná parta, jiné vedení a sem mě to bohužel netáhne! Jedno vím ale jistě, DRAGONS EXTASY vyhrají v sezoně 2013/14 pohár za nejlepší tým, jak základní části tak PLAY OFF! Tohle není sen, to je budoucnost Extasy!